• Brak produktów w koszyku.

  • LOGIN
Zdjęcie profilowe

Fundamenty marketingu – podstawy podstaw

Marketing jest najczęściej niezrozumiałym tematem dla większości przedsiębiorców. Jest mylony z reklamą lub sprzedażą.

1. Każdy przedsiębiorca w pierwszej kolejności musi wybrać swój rynek docelowy na którym będzie oferował określone produkty i usługi – specjalnie zaprojektowane pod wymagania i oczekiwania tego rynku.

2. Przedsiębiorca w pierwszej kolejności ma za zadanie poznać najlepiej jak potrafi – wybranego przez siebie – idealnego klienta. Następnie zaprojektować markę oraz całe doświadczenie marki zgodnie z tym – czego naprawdę ten konkretny klient oczekuje – ale nigdy – ale to nigdy – nie może zakładać, że  „wie” – czego potrzebują jego klienci – dopóki tego nie zbada.
Mnóstwo mniejszych firm nie rozwija się – bowiem właściciel tej firmy zaprojektował cały komunikat marki „dla siebie”.

Najważniejsza zasada :  Klient ma spojrzeć na naszą firmę – na naszą markę – jakby spoglądał w lustro i  powiedzieć -tak – to ja.

Ćwiczenie , które sprawi, że Twoja firma będzie mogła wzrastać bardziej dynamicznie 

 

1. Korzyści z Twojego produktu i usługi (czego tak naprawdę chcą twoi klienci )

Cechy produktu usługi – to określenia techniczne tego – czym jest produkt usługa.

Korzyść – jest tym co klient otrzyma dzięki używaniu produktu lub skorzystaniu z usługi.

2.  Określenie grupy docelowej.

Polega na dokładnym zapisaniu odpowiedzi na pytanie –

Kto dokładnie potrzebuje i chce tego – co oferujesz.

Szczegółowo ( wiek, zarobki, poziom świadomości, potrzeby)
oraz na pytanie : Co wyróżnia tę grupę osób ?

28 października 2017
Adam Krasowski (c) 2006- 2018. EQNS Group Polska

Login

Register

Create an Account
Create an Account Back to login/register